Medlemskap i Lidköpings KartingKlubb.

Om du vill bli medlem i Lidköpings KartingKlubb skickar du ett e-mejl till kassor@lid-kart.se.
I mejlet uppger du namn, personnummer, postadress, e-mejladress samt telefonnummer. Om det är flera i familjen som blir medlemmar ska samtliga personnummer uppges i mejlen för att vi ska kunna lägga in det i Svenska Bilsportförbundets medlemsregister.

Om du har licens sedan tidigare och bytt klubb ska du flytta din licens till Lidköpings KartingKlubb, detta görs på en speciell blankett (se länk nedan).

Medlemsavgift

Medlemsavgiften för 2023 är 500 kr för enskild medlem och 700 kr för familj, oavsett storlek. Beloppet betalas till klubbens bankgironummer 5768-6073.

OBS! Kom ihåg att mejla personuppgifterna till kassor@lid-kart.se  efter inbetalning av medlemskap. Detta gäller varje gång medlemskapet förnyas.

Läs mer om licenser hos Svenska Bilsportförbundet.

Blankett – Anmälan om klubbyte (PDF)

Blankett – Anmälan om klubbyte (MS Word)

Tränings- och medlemsavgifter.

medlemmar